سایت خبری طلوع گناباد

سایت خبری طلوع گناباد

سلام لطفا با آدرس جدیدwww.abas90.irوارد سایت شوید از بازدید شما صمیمانه متشکریم

مهندس مجید دانا

مجید دانا که خود را برای کاندیداتوری این دوره مجلس شورای اسلامی در شهرستان گناباد آماده میکند گفت : براساس یک پژوهش میدانی دقیق تا این تاریخ من رای سوم را در بین کاندیداهای احتمالی گناباد دارم

 

وی افزود : تمام مدارک این نظر سنجی موجود است . دانا در ادامه افزود : آقای دکتر مهدیزاده نماینده فعلی گناباد معتقد بود که مردم به برنامه رای نمیدهند ولی با اصرار بنده و عده دیگری از دوستان ، ایشان در نهایت پذیرفت و من برنامه تبلیغاتی ایشان را که در یک پمفلت 8 لایه تهیه شده بود ، پس از رایزنی با کارشناسان ، در مدت زمان بسیار محدودی تهیه کردم .

مجید دانا در پاسخ به این سئوال که دلیل چرخش 180 درجه ای شما چیست و آیا این یک پلتیک برنامه ریزی شده برای کناره گیری به نفع شخص دیگری نیست ؟ گفت :

من قصد تخریب هیچ شخصی را ندارم و مطمئن هستم که مردم نیز دنبال کاندیداهای جوانی هستند که منافع مردم را بر منافع شخصی ترجیح دهند  ولی از سوی دیگر حتی اگر مطمئن شوم که جز خودم ، خانواده و دوستانم کس دیگری به من رای نمیدهد ، باز هم میمانم و به نفع هیچ کس هم کنار نخواهم رفت.

تا کنون دو بار مرا فروخته اند !؟

این داوطلب نمایندگی در ادامه گفت : تا کنون دوبار مرا فروخته اند : بار اول زمانی بود که قرار بود رییس اداره ارشاد گناباد شوم که در این مرحله با 50/000 تومان مرا فروختند و بار دوم نیز هنگامی بود که رییس مرکز رشد فناوری بودم ، این بار نیز مرا به قیمت 260/000/000 تومان فروختند ! و آن به اعتبار جنجالی مربوط میشود که با پیگیریهای مستقیم من برای مرکز رشد گناباد اختصاص یافت و به حساب مرکز رشد فناوری خراسان واریز گردید .

وی دلیل عزل خودش را از سمت ریاست آن مرکز همین موضوع دانست .


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: عباسعلی قنبری ׀ تاریخ: سه شنبه 2 اسفند 1390برچسب:کاندید های گناباد, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

CopyRight| 2009 , abas90.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com